黃婉曼整容

黃婉曼整容 : 黃 婉曼昨日為now芒果台「操控音樂」活動擔任司儀,她的鼻樑突然變高變大,而且臉尖下巴尖,不過她否認整容。「尖面只是因為工作太忙,而且由大學時代開 始,我已接受辣椒瘦面護理,鼻樑則是化妝師功勞。我問過醫生,醫生話我毋須整鼻。」問她是否見整容醫生?黃婉曼說:「不是,我開玩笑問美容院醫生而已!」

黃婉曼整容
黃婉曼的鼻樑明顯比以前挺直,下巴也變尖。
黃婉曼整容
黃婉曼整容 前
黃婉曼整容 今年尖面高鼻 
今年 4月黃婉曼現身金像獎頒獎禮,艷壓群芳的她,下巴突然變尖,鼻樑亦變得又高又直咗。
黃婉曼由講天氣到跳入娛樂圈,不惜拋出 32F身材及 4吋事業線,為事業搏到盡。歐洲國家盃今周開鑼,有份做主持的黃婉曼,最近被踢爆大執樣,將自己的搵食工具「變靚 啲」,豬膽鼻變間尺鼻外,包包臉亦變刀削面。 
被傳整容的黃婉曼,近日下巴變尖之餘更驚現「歪面」危機,似足之前變臉失敗 嘅楊秀惠,女神地位隨時失守。

黃婉曼整容

新移民模範的黃婉曼,為了出人頭地,向來拼搏,在 2010年世界盃被張國強食豆腐,之後拍《撳錢》又爆粗,出位招數多多。為前途,黃婉曼走紅後速撇拍拖兩年電視台攝影師男友,之後與拍檔洪永城傳緋聞,近日又被爆戀上會計師。 
事業愛情逐級跳,連樣貌都來個大躍進,近日黃婉曼出席活動時,驚現刀削面及間尺鼻。當記者讚她「靚 咗」,她一輪嘴解釋:「我每個星期去做兩次 facial, 喺屋企又敷 mask,好勤力 ?。(做 facial可以尖臉?)我之前去歐洲做 嘢,三個禮拜瘦 咗成個碼,面都瘦埋。」 
記者還未問她圓臉變刀削臉,黃婉曼已經煞有介事話:「朋友都話我塊臉尖 咗好多,我就唔想太尖。(突然變尖臉唔怕被指整容?)我其實好努力變瘦,去美容院做辣椒瘦臉都做 咗幾年!我由做新聞台時已去做。( 嗰時未臉尖喎?)另外有間美容院贊助我做埋淋巴瘦臉,做完就真係 work,所以我去得好密,一星期去兩次。(咁你咪好忙做 facial同瘦臉?)冇辦法啦,我雖然唔係靚女,但上得鏡就要對得住觀眾。」
其實楊秀惠都試過歪下巴,更因而被前男友孫耀威揶揄她「打平針」出事。對於黃婉曼及自己都有同一遭遇,楊秀惠邊為自己辯護,邊玩暗寸:「以前我仲有 baby fat,依家瘦 咗好多,個下巴靚就俾人話整容 ?啦!對於人 哋有冇整容,我就唔回應喇!」
直認以前樣衰
對於入行前與現在樣貌相差甚遠,黃婉曼直認:「以前真係好樣衰,依家我有學化妝,識得點將自己化得靚 啲。(你個鼻同以前都好大分別。)因為我每次都叫化妝師打多 啲鼻影,望落高 啲!(接唔接受整容?)以前我接受唔到,但依家覺得都 OK。邊個唔想 keep住靚樣 吖,但現階段唔會整,靠自己努力先,到努力都冇用 嘅時候,我會考慮吓!」 
不過鬼拍後尾枕,黃婉曼曾向傳媒自爆,話問過醫生自己有冇需要整高個鼻,但醫生話佢冇需要。咁佢即係間接承認有見過整容醫生同考慮整容。邊句真邊句假,大家話嘞!
黃婉曼整容 手勢唔好下巴會歪
將黃婉曼入行前的舊照,跟近日的相片對照,專業醫學美容中心 Dr Reborn發言人陳小姐表示:「佢塊臉變尖,應該係用 咗醫學美容最普遍 嘅 botox瘦臉,鼻樑明顯變直變高,可以用透明質酸高鼻或假體高鼻方法去完成。佢雙眼皮都有唔同 咗,有機會係為雙眼皮做過勾線手術,令雙眼皮變得更自然更靚。 
黃婉曼整容至於下巴少少歪,因為人本身好難有百分百對稱 嘅下巴,如果劑量控制得唔好會影響效果。」
keyword: 黃婉曼整容
arrow
arrow
    全站熱搜

    joxuite 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()