陳家洛四千金

陳家洛拉票 四千金搶鏡


選舉日除嗌咪、企喺街邊揮手同埋同街坊握手外,助選團嘅陣容都好重要,有人會搵名人,甚至明星,而公民黨主席陳家洛呢,就搵咗佢4個省鏡千金幫手拉票,當中兩個係孖女,連同同隊嘅陳淑莊,真係幾有吸引力㗎。

除咗四千金,陳家洛同波蘭籍老婆仲有一個細仔,出世咗無幾耐㗎咋。

陳家洛與波蘭籍妻子育有四女一子,包括長女健寧(16歲)、二女綽寧(14歲)、一對12歲的孖女靜琳(Maya)、靜彤(Kaya),第五名孩子即細仔道明亦已在本年6月出生。


很多朋友對我家中的「四千金」感好奇,有支持者叫我代為問候,又問我她們的名字,在哪裡讀書。有傳媒就研究哪位小女孩「最有星味」令我和太太捧腹大笑。

我是個family man,有四女一子,每日從孩子們的成長經歷中學習,我的生命更充實,更完美。

香港的家長,包括我們的上一代,都想子女可以在健康、和平、自由、民主和公道的社會中成長、成家。所以,不管自己有幾疲倦,工作有多忙碌,孩子的笑聲、他們的一句「我愛你!」,或者一句「多謝你緊張我哋

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 joxuite 的頭像
    joxuite

    比黃色鬼屋還便宜

    joxuite 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()